Pim Scholten
p.scholten@osn.nl

Wij posten over nieuws en functionaliteiten, interviews met klanten, de vragen via #vraaghetOSN en delen onze kennis over informatiebeheer

Terug naar het overzicht keyboard_arrow_right

We zijn met elkaar in een bijzondere situatie terechtgekomen, waarbij ons normale contact wellicht niet mogelijk is. Ook OSN doet er alles aan om volgens de richtlijnen van het RIVM de verspreiding van het Coronavirus te voorkomen.

De duidelijke RIVM richtlijnen ten aanzien van contact, niezen, enzovoort zijn proactief vanaf begin maart binnen OSN gecommuniceerd. Om verspreiding te voorkomen zijn vanaf vrijdag 13 maart zoveel mogelijk collega's thuis gaan werken. 

We zijn uiteraard voor klanten en voor elkaar goed bereikbaar via de telefoon en de gebruikelijke mailadressen: verkoop@osn.nl, services@osn.nl en verbruiksartikelen@osn.nl .

De verkooporganisatie werkt geheel vanuit huis en heeft alle fysieke afspraken omgezet naar een digitale afspraak of verzet naar een ander tijdstip. Er is op ons kantoor in Houten een klein gezelschap van minimaal 3 en maximaal 5 collega’s vanuit service, logistiek en het management. Dit om in het geval van calamiteiten toch te kunnen acteren.

Bestellingen van apparatuur, software en licenties kunnen worden gedaan. Service vragen en calls worden behandeld vanuit huis. Dit kan telefonisch maar bij voorkeur via email omdat zo de werkdruk verdeeld kan worden. Automatische bestellingen van verbruiksartikelen worden verzonden op de gebruikelijke manier. Mogelijk is er bij de vervoerder enige vertraging.

Bij reparaties, installaties of uitleveringen op locatie, gaan we altijd in overleg om dit wel of niet te doen. Voorwaarde voor OSN is dat dit niet gepaard gaat met een grote(re) groep mensen én dat ook de betreffende mensen op locatie de RIVM richtlijnen volgen.

Bij OSN realiseren we dat we met elkaar in een bijzondere situatie zijn beland. Mocht je zorgen hebben, twijfelen, goede ideeën hebben of juist iets willen delen: dan staan wij daar zeker voor open! In deze tijden is het goed om elkaar juist op te zoeken, als het maar niet in levende lijve is.

Mocht er meer of andere impact zijn op onze dienstverlening dan melden wij dit uiteraard proactief.

Voor nu: wij zijn bereikbaar én staan voor je klaar.

Terug naar het overzicht
close
icoon pijl +1 karmapunt voor het delen