voordeel digitale factuurverwerking
Automatische notificaties als een contract bijna afloopt

Als een contract bijna afloopt, ontvangt u een melding. Hierdoor bent u altijd op de hoogte van de juiste opzegtermijn.  U kunt zelf instellen op welke manier u deze melding wilt ontvangen.

voordeel digitale factuurverwerking
Direct inzicht in al uw lopende contracten

Al uw contracten worden centraal geregistreerd en overzichtelijk weergegeven. Het is mogelijk om aan de contractdossiers ook uw opdrachtbevestigingen, offertes, communicatie en contactpersonen toe te voegen zodat alle relevante informatie op één plek is opgeslagen.

voordeel digitale factuurverwerking
Nooit meer onduidelijkheid over de juiste versie

Versiebeheer zorgt ervoor dat altijd helder is wat de juist versie is. Contracten worden centraal opgeslagen en geregistreerd. Geregistreerde contracten worden gesloten voor andere gebruikers waardoor het niet meer mogelijk is dat er meerdere versies van een contract bestaan. Van ieder contract worden belangrijke gegevens vastgelegd zoals het contractnummer, de contractsoort, de looptijd, de opzegtermijn en de contractbeheerder.

Geef uw zorgvuldig afgesloten inkoopcontracten de aandacht die ze verdienen

Haal het maximale uit uw inkoopovereenkomsten

Uw afdeling Inkoop sluit met veel zorg inkoopcontracten tegen de juiste voorwaarden af. Soms zorgt dit ervoor dat het aantal contracten zo groot wordt dat handmatige controle in Excel niet meer voldoende is. Onze oplossingen voor effectief contractbeheer creëren overzicht. Hierdoor kan uw organisatie het maximale uit afgesloten inkoopovereenkomsten halen.

Altijd inkopen tegen de juiste voorwaarden

Uw inkopers kunnen eenvoudig mantelcontracten inrichten. Inkopen van een bepaald type worden hierdoor direct gedaan bij de juiste leverancier en tegen de juiste inkoopvoorwaarden. Hierdoor voorkomt u inkopen buiten de mantelcontracten.

Controle van facturen

Facturen worden tijdens het inboeken gekoppeld aan geregistreerde contracten. Hierdoor worden spookfacturen automatisch herkend. Ook detecteren onze oplossingen betalingen die worden gedaan voor contracten die opgezegd zijn. Onterechte facturen glippen nooit meer door de mazen van uw administratieve processen.

Eenvoudige implementatie

De applicatie kan binnen enkele dagen opgeleverd worden.

Contractbeheer kan zelfstandig worden geïmplementeerd of als onderdeel van onze Purchase-to-Pay oplossingen. De zelfstandige applicatie kan binnen enkele dagen worden opgeleverd. Door de eenvoudige, maar uitgebreide configuratiemogelijkheden, wordt de oplossing naar uw behoeften ingericht. De binnen uw organisatie geldende autorisatiestructuur wordt overgenomen binnen onze oplossing.

Plan nu een consult

Laat weten waarmee we u kunnen helpen. Éen van onze specialisten maakt een expert-analyse van uw huidige situatie en vat dit samen in een rapport. Met garantie dat de expert-analyse van waarde zal zijn voor uw organisatie

  • Op locatie of via webmeeting
  • Annuleren mag
  • Vrijblijvend
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_down
:
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_down
Niet alle velden zijn correct ingevuld