Waardevolle informatie direct vastleggen

voordeel digitale factuurverwerking
Eén scanoplossing die alle typen documenten verwerkt

Foto’s, e-mail bijlagen, smartforms, digitale handtekeningen, streepjescodes, geotags, papier en digitale documenten: alle bestandsformaten kunnen onderweg worden gebruikt en verwerkt in uw systemen.

voordeel digitale factuurverwerking
Direct verbonden met de systemen waarin het echte werk wordt gedaan.

Onze mobiele scanoplossingen zijn eenvoudig te koppelen aan vrijwel ieder ERP, CRM of financieel systeem. Hierdoor is informatie direct beschikbaar op de juiste plek en is het niet nodig om scans eerst op te slaan of verzenden via e-mail. 

voordeel digitale factuurverwerking
Informatie eenvoudig volledig vastleggen

Door foto’s, locatiegegevens of een digitale handtekening toe te voegen aan een document creëert u eenvoudig een uitgebreid verslag op locatie met uw tablet of telefoon.

Waar u ook bent effectief werken

Overal veilig werken

Onze oplossingen kunnen worden geïntegreerd in uw huidige beveiligingsstructuur. Als u geen gebruik maakt van een DMS verbinden we gebruikers direct met hun netwerkmappen of sharepointfolders. Hierdoor kan uw waardevolle data binnen uw bedrijfsomgeving blijven en worden beveiligingsrisico’s geminimaliseerd. De risico’s die het gebruik van consumentenapplicaties meebrengen om bestanden op te halen en bewerken worden vermeden.  

Snel data invoeren en opzoeken door een constante verbinding met uw database

Tijdens het verwerken van informatie moet vaak eerst additionele informatie worden opgezocht om het bestand volledig te classificeren. Dit is een tijdrovende taak, vooral op een tablet of telefoon. De zoekfunctie heeft een directe verbinding met uw database wat ervoor zorgt dat een selectie weergegeven wordt zodra een zoekterm gedeeltelijk overeenkomt. Denk hierbij aan een artikelnummer, jobnummer of casefile waarvan de naam al naar voren komt na het invoeren van de eerst drie tekens.

Maak eenvoudig digitale dossiers en vind ze sneller terug

Directe koppeling met Elektronische Patiënten Dossiers

Patiëntenintake kan eenvoudig worden gedigitaliseerd door ze intakeformulieren te laten invullen op een tablet of telefoon. Hierdoor kunnen medewerkers meer tijd besteden aan het helpen van patiënten in plaats van formulieren overtypen.

Schade digitaal melden

Gebruikers kunnen eenvoudig een volledig schaderapport inclusief foto’s, geografische gegevens en ingevulde schadeformulieren uploaden.

Verbeter uw klantervaring

Klantregistratie vereenvoudigen

Op beurzen, de straat of in winkels kan eenvoudig direct informatie van geïnteresseerde personen worden vastgelegd. Voorkom dat u moet doorverwijzen naar uw website waar zij zich op een later moment kunnen registreren. Dit brengt altijd het risico met zich mee dat ze dit vergeten of zich bedenken.

Verkoopprocessen versnellen

De digitale handtekening maakt het mogelijk om waar dan ook documenten, zoals contracten en offertes, te ondertekenen of ter goedkeuring aan te bieden. In de applicatie kan eenvoudig een verzoek tot goedkeuring worden verstuurd. De ontvanger kan het verzoek goedkeuren door zijn of haar handtekening te ‘tekenen’ of selecteren op een tablet of telefoon.

 

Meer handige functies van mobiel scannen

Verbeter de kwaliteit van uw data door afscheid te nemen van papieren formulieren

Een smartform is formulier dat digitaal kan worden ingevuld. Het voordeel hiervan is dat velden verplicht gesteld kunnen worden. Daarnaast kan vooraf de juiste eenheid worden definieert. Ook kan er gebruik worden gemaakt van datumkiezers, keuzelijsten en zoekopties. Door al deze mogelijkheden worden digitale formulieren vaker foutloos ingevuld. De ingevulde gegevens kunnen vervolgens direct worden opgeslagen in een CRM- of ERP-systeem.

Automatisch Burgerservicenummers en andere persoonlijke informatie verwijderen

Veel organisaties vragen om een paspoort of rijbewijs bij de registratie van nieuwe klanten. Het is in Nederland voor vrijwel alle commerciële organisaties verboden om het Burgerservicenummer (BSN) te gebruiken in een database. Onze oplossingen zorgen ervoor dat het BSN daar nooit in terecht kan komen. Als een identiteitsbewijs wordt gescand of gefotografeerd, wordt deze opgedeeld in twee datalagen, de foto en de door OCR geëxporteerde tekst. Onze softwareoplossingen verwijderen het BSN automatisch uit de foto en het tekstbestand. Deze informatie wordt niet opgeslagen en kan dus niet gestolen worden als er sprake is van een datalek. Hierdoor voldoet u aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Veilig mobiel printen

Uw mobiel aangemaakte of bewerkte documenten kunt u overal klaar zetten om te worden afgedrukt. Documenten worden pas daadwerkelijk afgedrukt zodra u zich heeft geïdentificeerd bij uw printer. Hierdoor liggen vertrouwelijke documenten nooit onbeheerd in openbare ruimtes.

Functies

Nog meer functies die mobiel scannen superhandig maken.

Bekijk alle koppelingen
Locatiegegevens

Voeg geotags en een foto aan uw documenten. Hierdoor kan worden gevalideerd waar een rapport of foto is gemaakt.

Barcodes scannen

Veel organisaties maken nog gebruik van barcodes om documenten te identificeren. Deze functionaliteit is nu ook beschikbaar op mobiele devices. Simpelweg de barcode scannen met uw camera en de informatie wordt toegevoegd aan het document.

Sharepoint

Onze oplossingen voor mobiel scannen worden direct gekoppeld met Microsoft Sharepoint waardoor informatie meteen op de juiste locatie wordt opgeslagen.

Sandra Pasma
Procesmanager bij Tempo-Team
Ik heb de nieuwe oplossing voor digitaal scannen uitvoerig gebruikt en ik moet zeggen dat alles fantastisch en zonder problemen werkt. En dat is ook de ervaring van al mijn collega's.
Lees meer over de scanoplossing van Tempo Team navigate_next

Starten met mobiel scannen?

Laat weten waarmee we jou kunnen helpen. Een van onze specialisten kan met u de mogelijkheden bespreken en uw huidige situatie vrijblijvend analyseren.

  • Op locatie of via webmeeting
  • Annuleren mag
  • Vrijblijvend
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_down
:
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_down
Niet alle velden zijn correct ingevuld