Zarah van Ouwerkerk
HR functionaris

Solliciteren?
Mail naar solliciteren@osn.nl

Acquisitie wordt absoluut niet op prijs gesteld.

Bekijk alle vacatures keyboard_arrow_right
Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarbinnen je jezelf uitstekend kunt ontplooien? En heb jij echte drive? Dan nodigen we je uit om OSN te komen versterken! 
Wij op zoek naar een enthousiaste, resultaatgerichte en communicatief sterke:

Senior Inkoper

 

De inkoopafdeling is verantwoordelijk voor de inkoop en het inkoopbeleid van producten, goederen en diensten bij fabrikanten en distributeurs. Het onderhandelen over inkoopprijzen en het voeren van relatiebeheer behoort ook tot de verantwoordelijkheid van de inkoopafdeling.

Als Senior inkoper voer je projecten zelfstandig uit. Je analyseert het processen en de procedures en doet voorstellen voor verbetering met als doel de afdeling naar een hoger niveau te brengen.   Je weet wat er speelt op jouw vakgebied en kan de vertaling maken naar concrete oplossingen. Je werkt nauw samen met je collega inkoper maar ook met de Accountmanagers en de afdeling Projecten. Omdat wij vaak omvangrijke projecten doen is een nauw samenspel tussen deze afdelingen belangrijk.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

  • Signaleren van trends en ontwikkelingen op inkoopgebied;
  • Informeren en adviseren van de interne organisatie op operationeel en tactisch niveau;
  • Selecteren en contracteren van IT-producten en diensten;
  • Zorgdragen van kostenbesparingen en monitoren van leveranciersprestaties;
  • Verzorgen van het inkoopproces; verwerken van orders, facturaties, RMA’s en prijsopgaves;
  • Bijdragen van de verdere ontwikkeling van in de afdeling inkoop.

Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau aangevuld met NEVI opleiding en minimaal 3 jaar inkoopervaring op het gebied van IT diensten en leveringen. Je bent flexibel en beschikt over goede luistervaardigheden en onderhandelingsvaardigheden. Daarnaast ben je een verbinder en een teamspeler. Verder weet je het juiste evenwicht te vinden tussen de formele regels en een pragmatische aanpak.

Wat biedt OSN?

We bieden je een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract, goede arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Werken bij OSN betekent deel uit maken van een jong en enthousiast team waarbinnen je volop kansen krijgt om jezelf te bewijzen, je eigen verantwoordelijkheid te dragen en je kennis te verbreden en verdiepen. Deze functie is voor 40 uur per week.

Wie zijn wij? 

Onze diensten helpen meer dan 500 organisaties om hun analoge en digitale bedrijfsprocessen te beheersen. Wij maken werken eenvoudiger met innovatieve documentoplossingen, waardoor waardevolle informatie beter en sneller inzetbaar is. Onze klanten waarderen ons om onze klantgerichtheid, duidelijkheid, flexibiliteit en kundig personeel.

Interesse? 

Herken jij je zelf in het profiel en lijkt het je leuk om bij OSN te komen werken? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie voorzien van een motivatiebrief. Je kunt je sollicitatie sturen per email naar solliciteren@osn.nl en richten aan Michiel de Roder.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.