Zarah van Ouwerkerk
HR functionaris

Solliciteren?
Mail naar solliciteren@osn.nl

Acquisitie wordt absoluut niet op prijs gesteld.

Bekijk alle vacatures keyboard_arrow_right
Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarbinnen je jezelf uitstekend kunt ontplooien? Maak jij het verschil? Dan nodigen we je uit om OSN te komen versterken!

Wij zijn op zoek naar een communicatief vaardige, gedreven en enthousiaste:

Technisch servicedesk medewerker

OSN Levert de belangrijkste A-merken printers en scanners. Door onze merkonafhankelijkheid kunnen wij onze klanten altijd de best passende oplossing bieden. Wij ontzorgen onze klanten zodat de printers en scanners optimaal werken. Wanneer een machine in storing staat of onderhoud nodig heeft,  neemt de klant contact met ons op. Na ontvangen van de storingsmelding gaan wij het probleem, eventueel samen met de klant, telefonisch proberen op te lossen.

Je verantwoordelijkheden bestaan uit:

  • Het technisch analyseren van de machine die een storing vertoont;
  • Het telefonisch contact opnemen met de klant om samen het probleem verder te bespreken en indien mogelijk te verhelpen;
  • Het vaststellen van de benodigde onderdelen om de storing vervolgens over de dragen aan je collega’s van de planning voor een klantbezoek door een engineer;
  • Het registreren van storingen, het maken van prijsopgave en telefoonaanname.

Jouw profiel:

Je hebt passie voor techniek en minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding. Je bent klantgericht, communicatief vaardig en oplossingsgericht. Daarnaast kun je goed zelfstandig werken en ben je proactief. Tot slot kan je je inleven in verschillende doelgroepen en beschik je over een positieve, energieke en humorvolle instelling.

Wat biedt OSN?

Werken bij OSN betekent deel uit maken van een enthousiast team. Je krijgt volop kansen om jezelf te bewijzen, je eigen verantwoordelijkheid te dragen en je kennis te verbreden en verdiepen. Verder krijg je van ons goede arbeidsvoorwaarden en diverse trainingsmogelijkheden, onder andere via de OSN University. 

Wie zijn wij? 

Je komt terecht bij een bedrijf met een heldere visie en ambitieuze doelstellingen. Team OSN is gedreven om deze te behalen. Wij werken open, eerlijk en op basis van vertrouwen. Wij maken werken eenvoudiger met innovatieve documentoplossingen, waardoor waardevolle informatie beter en sneller inzetbaar is. Onze klanten waarderen ons om onze persoonlijke aanpak, klantgerichtheid, duidelijkheid, flexibiliteit en deskundig personeel.

Interesse? 

Zie jij jezelf als onze nieuwe technische servicedesk medewerker? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie voorzien van een motivatiebrief. Je kunt je sollicitatie sturen per email naar solliciteren@osn.nl en richten aan Sven Verschoor.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.